Hallo allemaal,
Op vrijdag 31 juli is onze spetterende feestavond met als thema ‘Guilty Pleasure’.
Kortom, we maken er weer een gezellige week van en willen dit graag met jullie doen! Schrijf massaal via deze link in en schroom niet om anderen ook uit te nodigen voor ons toernooi.
Wij hebben er in ieder geval al heel veel zin in en hopen jullie allemaal te zien tijdens het toernooi!
Groetjes de Toernooicommissie,
Tamara, Chantal, Marcel, Dennis & Jela