Baan reserveren via KNLTB ClubApp

Leden:

Onze vereniging maakt gebruik van de KNLTB ClubApp, waarin de leden een baan kunnen reserveren om vrij te tennissen. De KNLTB ClubApp is te downloaden via de Appstore (iOs) of Google Play Store (Android).

Klik hier voor uitleg over de werkwijze van de KNLTB ClubApp.

Niet-leden:

Voor niet leden is het mogelijk – op basis van beschikbaarheid – om een baan te huren à 17,50 euro per uur per baan. Spelers dienen zelf in het bezit te zijn van aangepast schoeisel; rackets en ballen zijn niet bij ons te huur. Enkel baan 4, 5 en 6 worden beschikbaar gesteld voor verhuur.

Het huren van een baan is enkel mogelijk via deze link: https://meetandplay.nl/club/86751

U kiest een datum, tijdstip en beschikbare baan. Daarna registreert u zich en betaalt de reservering. U krijgt vervolgens via e-mail een bevestiging.

Wilt u meerdere banen huren voor bijvoorbeeld een evenement of bedrijfsactiviteit? Neem dan contact op via info@ltcdeschelde.nl.

Wij wensen jullie allen veel tennisplezier!

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van LTC De Schelde